Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2018 10:51 - Едно предизвикателство...
Автор: povelitelpovelqnov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 231 Коментари: 0 Гласове:
0



Днес е 15 юни 2018г или още Видовден. Според поверието на този ден се виждат всички злини и добрини и всеки си получава заслуженото. Като всеки човек и аз съм грешен. Правил съм злини, къде волно, къде неволно...за това реших да предизвикам себе си и в рамките на 365 дни да обърна гръб на лошото и да виждам само позитивното....или поне да се опитам да намеря една искрица позитивизъм. И тъй като съм ПОвелителя от Повеляново в края на всеки пост ще повелявам по нещо за моите читатели та дай Боже да им се сбъдне!

Идеята на този блог се мъдреше от края на миналата година. Както всяка година и както е модерно да се прави на нова година, си направих няколко  резолюции (по модерно му казано) за предстоящата 2018. Една от тези резолюции беше именно този блог. Дали е знак от съдбата или просто чиста случайност, че точно на този ден аз създавам този блог оставям на вас да решите. За мен днес денят е хубав и слънчев. Температурат на вън се понася, аз имам няколко задачи по институции, който в никакъв случай не ме плашат а по скоро радват. Радват ме, защото ще ми помогнат да се изправя срещу един от страховете ми-асансьорите. Днес ще ползвам да се кача до 6-ия етаж. Слизането ще е по-стълбите понеже трябва да подържам форма и да си правя по 10000 крачки на ден.

Днес ви повелявам: Изпправете се срещу един малък и досаден страх. Погледнете го от приключенска гледна точка и се впуснете. Проведете важен разговор и човек от който зависите и отстоявайте мнението си. Направете нещо смело и безотговорно в кухнята!



Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: povelitelpovelqnov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4489
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031